torstai 28. helmikuuta 2008

Oma koti kullan kallis

Minä viihdyn kotona.
Asumme pienessä asunnossa jota lapset tällä hetkellä hallitsee.
Meillä on kaksi hyvän kokoista makuuhuonetta, melko iso olohuone, keittiö, kylpyhuone ja sauna, rakastan saunomista!
Minusta näin on kiva kun kaikki lapset ovat niin pieniä.
Mitään ihmeellisiä sisustus juttuja tai kalliita, hienoja huonekaluja meillä ei ole, vaan sellaisia jotka ovat "helppoja" lasten kanssa.
Minä tykkään meidän kodista!
Tykkään meidän kodin tunnelmasta ja pienista jutuista sielä täälä.
Lasten tavaroita on jokapuolella ja koti on harvoin oikeasti siisti mutta ei sen niin väliä, minusta koti ei ole kodikas jos se on viimesenpäälle tiptop.
Puhtaudesta minä kuitenkin tykkään, tykkään siivoomisesta, siis lattioiden pesusta ja pölyjen pyyhkimisestä vessan puunaamisesta ja sen semmoisesta.
Minä haluan olla kotona.
Minä hoidan lapsia ja teen kotitöitä kokoajan, nautin siitä ja joskus oikein hermostuttaa jos "täytyy" lähteä johonkin joka sotkee meidän arjen ja rytmin.
En minä mikään mökkihöperö pirttihirmu ole. Tykkään todella myös tavata ystäviä ja viettää aikaa ilman lapsia. Mutta minä olen koti ihminen.










7 kommenttia:

ammis kirjoitti...

Kodikasta! Samat muumit meilläkin levällään :-)

Anonyymi kirjoitti...

Oih,ihan ku ois minusta ja meidän kodista kerrottu.Meilläki on ollu samanlaiset muumi-verhot.
ps.oon laittanu sulle kommenttia vuodatuksen puolelleki

Fanny kirjoitti...

Mutta eikö olekin tietyllä tavalla vapauttavaa, kun itse tietää mistä pitää ja mitä haluaa tehdä. Ei tartte hötkyillä trendien ja muiden hömpötysten perässä. ;)

Anonyymi kirjoitti...

Muumivaltaa :) Suloisia paloja teidän kodista.

Sanna kirjoitti...

Tämähän oli kuin itseni kirjoittamaa =) ihanaa, että on muitakin jotka ajattelevat näin.

Marikki Kuusi kirjoitti...

Tulin tänne piipahtamaan, kun tuo blogin nimikin tuntui niin osuvalta. Tämä teksti jotenkin lämmitti! Ihanaa, että viihdyt! Ja ihanaa, että tavallinen hyvä riittää, ei tarvi olla niin ihmeellisen hienoa. Ajattelin katsoa itsekin ympärilleni: täällähän on ihan mukavaa (vaikka "stailaajan" silmin aika järkkyä olisikin...)

Nina kirjoitti...

Oi mitä ihanuuksia täältä löytyy=)
Niin kodikasta..tiedätkös,minä olen myös koti-ihminen ja rakastan meidänpikkuista kotia...sopiiko linkittää sinun blogisi?